Subject: Elektriprojekti LC2743 kooskõlastamine
From: "Rummel, Uudo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 10:22:51 +0200

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti „LC2743 Linamumäe kinnistu
liitumine Tõutsi külas, Otepää vallas, Valga maakonnas“ (manuses
kooskõlastuse taotlus, seletuskiri ja asendiplaanid   DWG ja PDF
formaadis).

Projekteeritud rajatised asuvad riigitee nr.23154 Ilmjärve – Kontsu tee
kaitsevööndis km 0,19 – 0,44.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Uudo Rummel

projekteerija

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob +372 5164549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.